تصاویر انتخابی

پل ارتباطی با دکتر مهدی امینی

فرهنگی بسته خبری

 

 

إِنَّا أَنْزَلْناهُ فِی لَیْلَةِ الْقَدْرِ...

 

          شب‌های قدر

          با معرفت و بصیرت مهدوی

حضرت امام خامنه‌ای:

"قدرت تحلیـل در خودتـان ایجـاد کنید…این قدرت تحلیل خیلی مهم اسـت هر ضربه‌ای که در طـول تاریخ مـا مسـلمانان خوردیـم از ضعـف تحلیـل بود."

شب قدری متفاوت با بیان تحلیلی و تطبیق تاریخی:

 دکترمهدی امینی

(رئیس اندیشکده راهبردی فتح)

 

به منظورهماهنگی و دعوت از استاد جهت سخنرانی با شماره 

 09398991808

تماس حاصل نمایید  

 

   کانال رسمی اندیشکده راهبردی فتح در تلگرام 

انتهای پیام/

 

برچسب ها شعبانیه ظهور

اینترنت تا چه موقع قطع خواهد بود

فرهنگی بسته خبری

وزیر کشور در گزارشی  اعلام نمود:

از آنجایی که اغلب اغتشاشگران با استفاده از فضای مجازی و با ارسال اخبار جعلی سعی داشتند تا مردم را به خیابان بکشانند و همین امر سبب شد تا اینستاگرام و واتساپ و ... را قطع کنیم و تا زمانی که نیروهای امتیتی تایید کنند که وضعیت به حالت طبیعی برگشته این وضعیت ادامه خواهد داشت ... 

مسابقات شطرنج گرامیداشت دهه کرامت استانها به میزبانی اندیمشک

فرهنگی عکس های ورزشی ورزش بسته خبری

گزارش مسابقات شطرنج گرامی داشت دهه کرامت این مسابقات با شرکت شصت نفر از استان های:* *خوزستان،ایلام،لرستان و کرج در 7دور به روش سوییسی به میزبانی دانشگاه پیام نور اندیمشک برگزار شد که نتایج پایانی آن بشرح ذیل می‌باشد

*نفر اول: ایلیا طالبیان زاده از دزفول*

*نفر دوم : اشکان ولی زاده از دهلران*

*نفر سوم : محسن اتابک از شوشتر*

*نفر چهارم: محمود لیرابی گله از دزفول*

*نفر برتر بانوان: سرکار خانم زینب وثوقی نیا از اندیمشک*

*نفر اول زیر 14 سال: علیرضا پولادوند از اندیمشک*

*نفر اول زیر 12 سال: علی محمد بیدقی از اهواز* 

*نفر اول زیر 10 سال: محمد حسام خنیده از اندیمشک*

*نفر اول زیر 8 سال: سبحان محمدی راد از شوش*

*داوری این مسابقات را آقایان، صیفوری،حکمتیان و سرکار خانم ها، عیدی نژاد و رحمانی به سر داوری مهندس پولادوند داور بین اللملی و رییس هیئت شطرنج اندیمشک بر عهده داشتند.* 

تشکر و قدردانی +عکس

فرهنگی عکس نوشته های لری بسته خبری

 

لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق 

 

دنیای با او بودن به ما نیاموخت که بی او چه کنیم اما وفایش به ما آموخت که محبت‌های بی منت و بی صدای او را که جاودانه در جان زندگی‌مان سبز است، فراموش نکنیم. اما باز هم او بود که این بار با رفتنش همه بستگان، دوستان و آشنایان را به دور ما جمع کرد. و همه به وسعت قلب‌هایتان آمدید و در مراسم خاک‌سپاری، ترحیم و ختم روانشاد صیدآقا رنگین فر(سرابی ) گردهم جمع شدید صفایتان را ارج می‌نهیم و نیکوترین دعاهای خود را نثارتان می‌کنیم و آرزومندیم زنجیر عشق و محبت یاران، هرگز از هم نگسلد.

با شایسته‌ترین و عالی‌ترین عبارات و سخنان به هر زبان و هر لهجه می‌ستاییم، محبت‌های شما بزرگواران را.

چه آن کس که با گل خاطر سوگوارمان را تسلی بخشید چه آنهایی که با قطره های اشک دریای مهرورزی را جلا بخشیدند .

در مقام شما چه می‌توانیم بگوییم که اقیانوسی از لطف و رحمت را برگ‌های خسته و کوفته‌مان جریان دادید، با این عمر کوتاه خاکی، قادر به جبران الطاف شما نیستیم، پس دست به دامان ذات کبریایی دراز می‌کنیم و از درگاهش می‌خواهیم تا پاسخگوی این همه لطف از روی عنایت خویش باشد!

بدین وسیله از عنایت و حسن توجه کلیه سروران، دوستان، آشنایان و همکاران .اصناف . کسبه وبازاریان نیروهای نظامی وانتظامی اقوام طوایف و تیره ها مختلف بالاگریوه علی الخصوص امام جمعه محترم شهرستان . رییس و اعضای شورای شهر شهرستان اندیمشک  . روحانیون گرامی و سادات جلیل القدر ،مجمع ذاکرین اهل بیت عصمت وطهارت شهرستان .هئیت ها و دسته جات عزاداری .مجمع قاریان قرآن .اساتید دانشگاه آزاد . روساو کارکنان اداره جات شهرستان مدیریت وپرسنل ناحیه راه آهن زاگرس . ترواس بتونی . جامعه پزشکی و پرستاران بیمارستان امام علی ع و خانه های بهداشت .اعضا دفتر نمایندگی مردم در مجلس شورا . مدیران و کارکنان شهرداری مرکزی و توابع و معلمان و اساتید دانشگاه ها دانشجویان فرهیخته . جامعه ورزشکاران و مربیان عزیز .همسایگان گرانقدر و مردم خونگرم قلعه لور ‌. شهرکها و شهرستان های لرتبار  که در همه مراحل ما را مدیون لطف و غریق محبت خویش نمودند از صمیم قلب تقدیر و تشکر نموده و برای همگان از خداوند رحمان، حضور در مرکب نورانی امام زمان (عج) را در عصر ظهور مسئلت می‌نماییم.

بی شک پدر و مادر بهترین نعمت‌های خدا بر روی زمین هستند که امیدوارم هرکسی دارد خدا برایش ببخشد و آنان که دار فانی را وداع گفته‌اند روحشان شاد و قبرشان پر نور باشد.

از طرف خانواده های رنگین فر . رحیمی منش .سرابی

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 25 صفحه بعد

درباره ما

به وب سایت لر پرس ✋ خوش ✋ آمدید قوم لر یکی از سربلندترین اقوام ایرانی است که نقش بی بدیلی در ساختن تمدن ایرانی ایفا کرده است.مردمان لرزبان در کشورهای ایران-عراق-سوریه-چین-عمان -ترکیه- روسیه و افغانستان زندگی می کنند. لرزبان ایران در جنوب غرب کشور و در امتداد کوههای سر به فلک کشیده زاگرس سکونت دارند.لرستان پشتکوه یا ایلام امروزی از دیر باز یکی از اصلی ترین سکونتگاههای قوم لرمحسوب می شده و می شود.

جستجو

تصاویر منتخب

آرشیو

نويسندگان

لینک دوستان

اشعار لری

شبکیا اجتماعی

موضوعات

 

پایگاه تحلیلی خبری لرپرس

ارائه اخبار وتحلیل های جامع _ معرفی قوم لر _ارسال آهنگ ها و دکلمه های قدیم و جدید_ معرفی جاذبه های طبیعی باستانی گردشگری